niedziela, 2 czerwca 2013

Pare projektów konkursowych i Biennale UMCS

Zebrało się tego całkiem sporo, co tu dużo mówić, wrzucam co się naprodukowałam. Trzy plakaty na biennale organizowane przez moją lubelską uczelnie :) UMCS






W sumie nie było tematu więc coś wymyśliłam :) aa poniżej jedna praca do akcji Luka Bandita, na ostatnią chwilę bo oczywiście czasu mi ciągle brakuje :)


A na sam koniec hardcore... tak sobie w sobotę przeglądałam wieczorem internet i się natknęłam na konkurs na plakat do festiwalu Ulicznicy. A że były 4 godziny do deadline'u to się sprężałam... co wyszło to wyszło, Mam mieszane uczucia co do tego ale przynajmniej nie zmarnowałam sobotniego wieczoru :D Typografia mi się tutaj nie klei ale już nie zdążyłam nad nią popracować.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz